Kizlar bebeğim dört aylık 2 gündür sadece 1 defa kaka yapıyor ve çişli bez sayısı da azaldı sütüm bol akıyor hatta emme durumu herzaman ki gibi ama 5 cisli bez yapmıyor gece 3 defa emdi ama daha bezi dolmamış bile keyfi yerinde normal mi doktora goturmeli miyim