Kızlar ilk başlarda günde 3,4 sefer yapardı 20. Günden sonra yapamaz oldu yapınca sıvı yapıyor ama 3,4 günü buluyor kıvranıyor yavrum o gün ağlamaktan geçmiyor uykuya dalmıyor anne sütüyle besleniyor arada günde 1 sefer mama veriyorum belki 3,4 gün normal diyenler olabilir ama ağrıdan kıvranmıyorsa normaldir bu durumda olan varmı kızım 37 günlük