Biroglanannesi 4 ay 20 günlük bebeğim var. Doğduğundan beri sürekli bağırıyor ama öyle böyle değil kulağınız çınlar . Özellikle uykudan uyanınca . Bu bağırmalar geçiyor mu bir süreden sonra ? Allah aşkına söyleyin . Mamayla kandırıyorum sonra sakinliyor
bnmyavrm Biroglanannesi 2 aylk brnmkide aynı etraf inliyor komsular dustu sandi ağlamasına oyle boyle degil ayna karşısında kemdine bakınca susuyor oda anlık umarm geçicidir bazen kafam kaldırmıyor gerçekten su kadarcık şeyden o ses nasl çıkıyor hayret ediyorm