Benim kızımdada 4.ay aşısında ateş yapmıştı ama korkma 38 den çok çok yukarı cıkmıyor ve genelde o günü akşamından sonra ertesi güne toparlıyorlar şurubunu verdiysen korkma sabahta verirsin bol bolda emzir ben ateşlendiğinde duş aldırıyordum ama doktorumuz ateşlendiğinde elini çeşmenin altında ıslat bebeğinin kafasını yüzünü elinde sil banyo kadar etkisi var ateş düşürmede demişti ısrarcı ateş olmadığı sürece bu şekilde faydasını görürsün çok geçmiş olsun inşaallah🙏🏻