52 gün önce spinal sezaryen doğum yaptım. Yaklaşık 3 haftadan beri bel veya sağ kalça içinde ağrı vardı. (Ağrının yerini kestiremiyorum) . Doktora gittim MR istedi. MR sonucuna göre doktor 3 hap, 1 krem, 3 iğne verdi ve fizik tedavi görmemi söyledi. Ayrıca 15 gün memeye ara vermemi söyledi. Bugün ilaçları kullanmaya başladım (ilaçları mecbur kullanmak zorundayım çünkü sanatçı Cansever gibi iki büklüm acı içinde geçiyor günlerim, oturup ve yatıp kalkamıyorum. İlk günden ilaçlar etkisini gösterdi. Bugün akşam ilaç kullanmaya zor karar vererek ve ağlayarak başladım. (Ağlamamın sebebi bebeğime mama veremeyeceğim için kendimi suçlama) 15 gün boyunca mememi sağacam. Ama bebeğim memeyi unutur mu? Meme reddi Yaşar mıyım? Ne yapmam gerekiyor ?