Merhaba anneler ben doğum yapalı 31 Ağustosta 2 sene olucak bir kaç gündür dikiş bölgemde batma tarzı bir acı vardı bugün ayna ile baktım ama bir türlü işin içinden çıkamadım dış dikişleri açılmış gibi perine bölgesine benziyor internetten araştırıp baktığım kadarıyla dikiş bölgemin üstüne doğru bir kızarma ve şişlik var ama sanki orası birleşik değil ayrı bir parça dikişim sağ bacağıma doğru bir türlü işim içinden çıkamadım psikolojim çok bozuldu yarın için randevu aldım doktora aşırı canım sıkkın böyle bir durum yaşayan veya sonradan dikişinde açılma olan var mı ya da dikişinin açıldığını sonradan fark eden o bölgede şişlik kızarıklık yaşayan ??