0987654321 benim de öyleydi 7. aya gircez hala tam terbiye olmadı birinden emzirirken diğerinden akıyo. Ama benimki nadir olan bi şey genelde 2-3 ayda tamamen terbiye oluyo. Ama o acı geçiyo zamanla. 2 aylıkken falan yüz üstü uyuyabilmeye başlamıştım :) fazlasını sağıp buzluğa atın bence.işiniz olur, ilaç içmeniz gerekir kullanırsınız. Ya da ihtiyacı olan birine verirsiniz. ben çok pişmanım her şiştiğinde sağıp biriktirip sütü olmayan ya da annesi olmayan bi bebeğe vermediğime.