Yesilim23 bol bol yürüyüş yapın ben hiç yatmadım 3 güne toparlanmııştım. Tek çareniz bol yürüyüş gün gün iyileşirsiniz kesi yerinizi temız ve kuru tutun allahın izniyle gecer hemen. Birde ayaktan üşümeyin gaz agrısıda kesi yerlerini sızlatıyor ayaklarınızı sıcak olsun devamı