Masal001 Kızlar bölgesel incelmeye gidicem sorduğumda sezeryandan 3 ay sonra işlem yapabiliyorlarmis dilan polat belki duymussunuzdur rasping karına baskı yapıyorlar ya acaba bir zarar verir mi sizce??
Yagmuryumruu Masal001 bende yaptıracaktım ama 12 ay geçmesi gerek dediler bence 3 ay bi süre az iç dikiş zarar görebilir
Blueandpurple72 Canım ben gittim bişey olmadı benim de 3ay sonrasıydı. Yeşil çay içmedim bol su içtim faydasını gördüm keşke kendimi tutabilseydim daha da erirdim :((