Selam arkadaslar.bugun bebegimin dr.kontrolu vardi.surekli kusmasindan sebep dr reflu ilaci verdi.ilacin adi GASTROTUSS.eve geldim sabah ve aksam olarak 2 kere ilactan verdim fakat ilac bana garip geldi asiri kati kivamda ve asiri sekerli.icinde bir suru tatlandirici vs varmis.bende internete girip biraz arastirmak istedim daha sonra gordum ki bu ilacin baby olani varmis yani "GASTROTUSS baby "suphelendim receteye bir baktim dr da baby olanini vermis.ama eczani bize yetiskin olanini satmis.inananadim.umarim bebegim zarar gormemistir.yarin eczaneye gidip konusacagim hatta kavga bile edebilirim.