Ayse-Nur
Dileksadan
Ayazzmomms
İki çocuk arasında yaş farkı az değil birinin 40ı çıktığı gün tekrar hamile kalmış demek. Daha birini yetiştiremeden ikinciyi yapmak da sadece kendi çıkarlarınız için olur birlikte büyüsünler ikisi de aradan çıksın. İnsan yetişiyor burda aradan çıksın bakış açısıyla olcak bişey değil. İkisi için de bütün ilginin kendilerinde olması gereken ilk senelerinde anneleri 3 sene sonra rahatlamış olcak diye yaşıycaklar. Hepimiz biliyoruz hamilelik dönemini, doğumu, çocuk bakmanın nasıl olduğunu, kim yardım ederse etsin sadece çocukla bile ilgilensen yine de yetememek duygusunu, linçlemek yerine empati kurun
Cevap veriyorum, bir yaşındaki bebeğinize oturun anlatın hadi sen abi/abla oldun artık odanda uyuman lazım, kardeşini de düşüncen artık kardeşin var deyin