Senay12 Ateş düşürücü içiyorum dönüşümlü olarak dolvenle kanında mikrop var dedi bi iğne yaptılar atesi orda 39 du ilaçla yoladılar ateş düşürücü veriyorum iniyor geri hemen yukseliyor 2 gündür böyleyiz yardım edin basına gelen var mı
Elife_unal Senay12 kesin diyemem ama 6. Hastalık olabilir 3 4 güne geçiyor vücudunda kırmızılık varmı
Gul-42 Senay12 evdekı dereceler dogru olcmuyor kalibre edılmesı lzım bnm basıma geldı hastanede kndı ates olcerımle ölctum39. Ordakıyle ölctum 36
Senay12 Elife_unal kanında mikroptan carsamba hastaneye yattık cuma günü çıktık ama ilaç verdiler bende iyi diye içirmedim sonra 1 yaş aşısı oldu o gün bisey yoktu yapıldıktan sonra ertesi gün çocuk ateşlendi doktoru da kızdı neden yaptırdın tetikler dediler ben de cok çaresizim
61616161 Senay12 hasta olan bebek iyileşmeden aşı yapılmazki ebe söylemedi mi 1 hafta 10 gün geçebilir açıları iyileşene kadar
61616161 3 gün geçmezse tekrar git bence kanında mikrop enfeksiyon yani kaç çıktı peki bizimde bebeğimizde her hasta olunca kandaki enfeksiyon yükseliyo bir kere 100 lere çıkmıştı doktoru yatış vermişti ve ateşi 39 olmuştu
elmaliturtam Senay12 dut kurusu sabah akşam yarım çay bardağı içir iki güne etki eder kanındaki mikrop için çok geçmiş olsun
elmaliturtam Senay12 işe yarıyor hemde bağışıklığa çok iyi geliyor kuru beyaz dut bir avuç 1.5 bardak su da 5.6. Dakika demleyip ılık içirin