Yusufum0633 ben sezeryan sonrası çok zor yürümeye başladım dik duramıyordum sonra düzeldi 2 ay sonra sol kalçamın üstünde belime doğru çok ağrı oluyor ve bacağıma vuruyordu geçer dedim daha kötü oldu hiç yürüyemedim sürükler oldum doktora gittim ilaç ile düzeldi biraz 1 ay sonra bu sefer sağ bacağıma vurdu başka doktora tekrar gittim aldığım kilolar baskı yapıyor fıtık başlangıcı var ağır kaldırma hareket et dedi bir sürü ilaç kullandım ve 20 gün fizik tedavi sonrası düzeldi çok şükür şu an daha iyiyim bu arada emziriuprum ona göre ilaç yazıyor genelde hep vitamin ilaçları özellikle D vitamini ve magnezyum veriyor inşallah geçer hareket edememek hele de bebeğim varsa çok zor sürükleyerek gezmek daha da zor hele bir de tek bakıyorsan çocuğa 😒