dnzcyc Duşakabinin kapısını kapatırken düştü ve tuzla buz oldu. 😔 Nasıl oldu anlamadım ya çok moralim bozuldu. Duşakabinin tek kapısı değişiyor mu? Yaptıran var mı? Varsa ne kadar ödediniz?
Merveyselkaya dnzcyc evet tek cam yapılıyor şanlıurfa da yaşıyorum geçen sene benimde dusakabin tek cam kırıldı sürgülüydu geçen sene 550 TL ye yaptirmistik birebir aynısı olmuştu şekil olarak da
dnzcyc Moralim çok bozuldu ya. Bir an önce tayin olsak da kendi evimize geçsek cidden. O kadar eski bir eve o kadar gereksiz bir kira veriyorum ki. Bir de böyle masraf olunca durduk yere insanın canı sıkılıyor.
dnzcyc Merveyselkaya teşekkür ederim bu sene kesin artmıştır fiyatlar ama bir mağazayı arayıp sormak lazım o zaman
dnzcyc Bugsbunny1 teşekkür ederim. İnternette baktım değişiyor diyorlar ama aynı firma olması lazım yazmışlar. Yani kaç yıllık banyo aynı firmayı bulabileceğimi hiç sanmıyorum :/
Bugsbunny1 dnzcyc inşallah değiştirirsiniz gönlünüze göre aynı firma işi zor olur . Siz yinede bı arayıp sorun başka bi yeri muhtemelen yaparlar
dnzcyc Bugsbunny1 Bugün birini bulduk bin liraya değişti şükür. Bütün duşakabini değişmek zorunda kalmadık. 😊
Aloneeee dnzcyc amann ne kadar pahalanmış komple duşa kabin ne kadar acaba 🤦🏻♀️ Değiştirelim diyordum sanırım hayal oldu 😞
dnzcyc Aloneeee 2-2.5 civarına varmış ama modele göre o da değişiyodur tabi. Ne pahalılanmadı ki valla sonumuz hayrolsun 😒