MybabySK genellikle sabahları aç karna vermeyi deneyin ilacı daha etkili olur, bizimde 8. Ayda biraz düşüktü aksatmadan düzenli vermeye çalıştım beslenmeden 1 saat önce verdim genelde 12. Ayda gerek görmedi doktor bir daha kullanmaya.
Sidefer kullandık bu arada biz. Bir de ben 9. Aydan itibaren yine aç karna karadut özü vermiştim onunda etkisi olabilir belki