bebegimveben2901 Kızım 5 ay 2 günlük grip olmuş belli çok az calpol.verdim ne zaman naısl geçer bisye olur mu doktora götursem mi ateş 36.1
Derya52 bebegimveben2901 Gecmis olsun cnm tabıkı doktorun görmesinde fayda var. Yapman gereken burnunu temizlemek ve bol bol emzırmek.
BuzluKahve bebegimveben2901 Ateş yoksa calpol vermeyin, emziriyorsanız sık sık emzirin ve mutlaka burnunu açık tutun. Duş aldırmak da iyi gelir.
Derya52 bebegimveben2901 Anladim cnm olsun beslenmesıne dıkkat et ozaman ama burnunu acmayı ihmal etme
Elifmevahm Siz sarimsak yutun anne sütünden onagecer cok faydalı cabuk toparlanirsiniz…yone siz limon yiyin hatta limon zencefil bal tüketin hem süt yapiyor hem bebege faydali direnci artar
Deletedmom5284 bebegimveben2901 o zaman doktora gidin siz grip değilseniz ona kimden bulaşacak, grip değil üşütmüştür belki