Elfmrym_ aksine kafasının üstüne ne kadar yatmazsa o kadar normal bir kafatasına sahip oluyor. Benimki hep öyle yattı, zaten 3. Ayında oturma çabasına girdi uyanıkken uzanmaktan nefret ediyor kendisi 😂 o sebeple kafasında hiç düzleşme olmadı tam olması gerektiği gibi oldu 🌸