Mucizelerherzaman Nlb nin d3 ünü kullanıyorum bitmek üzere , arkadaşım bu markayı önerdi , kullanan var mı trendyolda yorumları iyi , burda kullanan var mı ne kadar günlük kullanılıyor
Nsykt Mucizelerherzaman 9 aydır kullanıyoruz memnunuz, günlük bir fıss kullanıyoruz 400ıu dozlu olanından.
BebekE Mucizelerherzaman ben kullanıyorum. Kullanımı çok kolay bir fıs. Götürdüğüm doktor önermişti sonra başka doktora geçtik o da iyi bir marka verebilirsiniz demişti. Ama hiç trendyol vs almadım ben hep eczaneden aldım.
Mucizelerherzaman Nsykt yenidoğan bebeğim (25günlük ) diğeri bitene kadar 1 ayı geçer, 1 fıs yeterli değil mi