musmustlu sannora_98 ilk defa duydum. Ama mutlaka deneyeceğim inşaAllah. Çünkü yedirmeyi çok istiyorum
musmustlu boncukkkk biz 15 aylığız. Bu proğramda gelen mesajda okudum. Sizin bebek için de geç olduğunu sanmıyorum
Kumsalbebek1 Mucizelerherzaman evet tek fis ama ben fis fisini cikardim genzine felan gider diye 1 damla olarak veriyorum :) öyle demişti eczanecide 6 yasindakinede 2 damla :)
Doruk_efe Deca tabs d3 kullanıyoruz doğdu günden beri suanda 7 aylığız sağlık ocağınkini hic kullanmadık katkı oldu icin bunu da cok araştırarak ve doktor tavsiyesiyle kullanmaya başladık
Seyda-ygz22 Doruk_efe genelde herkes dvt3 kullanıyo benım doktorumda deca tabs önerdi memnun kaldın dimi bu d vtımanınden
Phersephone musmustlu Sağlık ocağının verdiği demir ve D vitamininde paraben bulunduğunu öğrendiğim anda bıraktım D vitamini Ocean ,Demir Sidefer kullanıyorum.
EsraUzunoglllu Phersephone devletin karşıladığı kan ilacında dişlerine temas etmemesi gerekiyor çünkü kararma yapıyor. Bizde hiç kullanmadık devletin karşıladığı vitaminleri
EsraUzunoglllu Duyguyagizhan merhaba ben oğlum için ocean d vitamini kullanıyorum. Sizde 400 lük mü 600 lük mü kullanılmalı oğlum 20 aylık Ve ne kadar süre kulllanılmalı
Shewolff Oldugugibibiri ne kadarlık bebeğiniz ben da sağlık ocağının verdiğini kullanıyorum bebeğim şuan 2 ay 13 günlük kullansam olur mu
EsraUzunoglllu Shewolff bence onu kullanma ocean markayı tavsiye ederim içeriği en temizlerden . Ve içeriği yeterli düzeyde Devletin ki vitamin ihtiyacını yeterli şekilde karşılamıyor
Brcnrl musmustlu NutrivitD kullanıyoruz eczacımız önerdi. İçeriği sadece hindistan cevizi yağı başka hiç bir katkı maddesi yok. Günde 1 damla. 15 günlükken başladık şuan 2 aylık
denizkabugu58 Kızım küvezdeyken ACD3 damlasını kullanmışlar aynı damlayla devam ediyoruz günde 15 damla
EmelMina musmustlu merhaba ocean ya da well care kullanın. Biraz pahalıdır ama bitkisel içeriği sebebiyle güvenilir. Sağlık ocaklarının verdiklerinde kimyasal içerik mevcut BHA. Netten detaylıca bakabilirsiniz.