Ben acd kullanıyorum bebeğimde çok seviyor mayhoş bi tadı var hıçkırık tutunca özellikle veriyorum hemen kesiyor hıçkırığını ama kimse bunu kullanmıyor acaba içeriği mi kötü ? Kızımın Doktoru özel bi hastanede Azeri bi beyfendi içerik olarak en iyisi bu 1 yaşına kadar 15 damla kullan dedi bilgisi olan varsa yazabilir mi