bebefirarda44 benim de eşim Hataylı hep dana eti tüketiyorduk, hatta doktorumuz da Hataylı 😀 o uyarmasa biz hala tüketecektik. Bebekler sindiremiyor demek ki. Kuzu etine döndük mecburen. Doktorunuzla haberleşin mutlaka. Çalışma sistemi nasıl bilmiyorum ama biz sürekli telefondan görüşüp karar veriyoruz doktorla. Ayda 1 kez de kontrole gidiyoruz. Herhangi bir test yapılmadı kızıma alerji için. Deneme yanılma yapıyoruz. 3 aylık olduk. Bu hafta süt diyetini açtı doktor peynirli börekle. Çok şükür bi sorun olmadı devam edicez Sırayla gıdalara. Ama çok dikkat ettim katı diyet yaptım, içinde süt, yoğurt, tereyağı olan her şeyi kestim (çikolata,döner vs vs.) hazır şehriye,makarna vs asla tüketmedim onda da yumurta var. İçeriğine çok dikkat et yediklerinin. Mesela Adana yiyordum dışardan. Çocuk huzursuzlanıyprdu. Meğer dana eti ve kuzu karışıkmış içinde. Artık kolay kolay dışarda hiç yemiyorum. Baştan soruyorum ne eti diye. Sen de doktorunla haberleş ya da yumurta, kuruyemiş, dana eti, süt ve süt ürünlerini kes. En çok bunlara alerjik oluyorlar çünkü