Busraay17 Kızlar bebeklerle uçağa bindiniz mi sıkıntı olur mu bilgi verir misiniz Kocaeli’den daha doğrusu Sabiha Gökçen den Nevşehir’e yolculuk olacak
Momsbabyy Busraay17 Ben uçmuştum 5 buçuk aylık kızımla. Uçak kalkarken emzik verdim uçak kalkınca da karnını duyurup yatırdım zaten inene kadar uyuyor. Yanınıza oyuncak da alabilirsiniz oyalanabileceği. İnerken uyanıyordu emziğini veriyordum duruyordu. Bi kaç kez daha yaptık hep böyleydi
gamzeli34 Busraay17 8 aylıkken uçağa bindi. Çok rahat geçti emzirdim mama verdim, emzik emdi, kulaklarında sıkıntı olmadı
Sibelkarakayaa @“Busraay17” merhabalar, ben bilmediğim için soruyorum bu uçak yolculuklarında çocuklar veya bebekler için ek ücret veya aynı kendimize aldığımız gibi bilet mi alıyoruz
Hlytrkz Sibelkarakayaa 2 yasına kdr sizin kucagnzda oturdugu için ekstra 30 lira ödüyorsunuz 2 yasından sonra bilet alınıyor
Busraay17 Sibelkarakayaa bende ilk defa bineceğim ama aşağıda arkadaş söylemiş ücret çıkıyor da ne kadar bilmiyordum yeni gördüm 😚
Feride123 Ben 1 hafta önce 2 aylık kızımla yolculuk yaptım çok şükür hiç bir sıkıntı yaşamadım sadece kalkış ve inişte emzirin basınçtan etkilenmesin.