Kızlar 2. Ay asılarını oldukdan sonra bebısım huy degıstırdı yada bana mı oyle gelıyor. Aksamdan berı hala gece yarısı olcak uyumadı 3 aksamdırda boyle uykuya zor gecıyoruz. Zaten aksama kadar cok yoruluyorum. Esim yardım edıyo ama ana gıbı olur mu yıne analar ugrasıyr. Stres oldum uyumamasına. Ben ne zaman dınlencemde sütüm olcak dıyorum. Emzırıyorum cunku. Nolcak boyle benımle aynı durumu yasayan var mı