blzylcnsy arkadasinizin verdigi iyi geceler mamasi 6 ay itibaren öneriliyor bebeklere. yeni ek gida almaya baslayan bebeklerde kabizlik olabiliyor. migdesi ve bagirsaklari yeni gelen besine alismasi gerekiyor. benim oglumdada tadimliklara basladigimizda 3-4 gün bulabiliyordu. 1,5 ay oldu baslayali ve yaklasik 3 haftadir her gün yapiyor artik. bir besinden cok fazla tükettigi zaman kustugu olabiliyor. sanirim seftaliden kaynakli. ne kadar seftali vermistim acaba? hep azar azar baslayip günden güne miktari cogaltman gerekir