Hanımlar merhaba. Bir ayakkabım var stiletto, önü ayağımı çok sıkıyor, rahatsız ediyor. Şimdi yeni ayakkabı bakıyorum ama baktıklarım da hep aynı tip. Onlar da ayağımı sıkacak diye düşünüyorum. Evde başka stilettolarım da var içlerinde sıkmayan da var ama bilmiyorum kararsız kaldım alıp almamakta. Bunun önünü biraz genişletmek mümkün mü acaba? Dondurmayı denedim daha önce başka bir ayakkabıda ama ayakkabı daha da küçüldü o yüzden bunda hiç denemedim