Kızlar merhaba bebeğim 5 aylık. Alerjik bir bebek olduğu için demir damlasini 4. değil 5. ayda başlattı doktor. İki gündür kullanıyoruz ama kakasinda kan gibi şeyler görmeye başladım. Kakanin tamamında renk koyulasmasi değil de böyle damla damla gibi kanlı parçalar var. Bu demir damlasını attığı için mi yoksa gerçekten kan mı bilemedim. Aranızda yaşayan var mı böyle bir şey normal mi?