Cankuzumcpy Kaç aylık bebeğiniz bizim ilk 3 aylıkken dediğiniz gibi karnındaydı 1 yaşına kadar torbaya yaklaştı o yüzden torbadan girdi direkt ama hiç üzülmeyin gerçekten sonrası çok rahat geçiyor kısa da bir ameliyat bizim dikiş izi vs bile kalmadı sünnet hele hiç bilmedik yani nasıl toparlandı ett hastaneden geldi hiç bişey olmamış gibi oyunlar oynamaya devam etti sadece ilk çıktığında buz gibi çok üşümüştü ve narkoz etkisiyle saatlerce ağladı ben kucağımda ısıttım 2 saat falan uyudu uyandı evimize döndük sizde inşallah hemencik atlatıcaksınız üzülmeyin 😒