Ebrk Merhaba annişler kızım 2 aylık son 1 aydın sağ gözünün çapaklanması geçmiyor ve akıyor doktor damla verdi ama fayda etmedi masaj yaptım anne sütü ile sildim hala geçmedi aynı durumu yaşayan varmı?
Asyatosumunannesiyim Ebrk ıslak mendil kesinlikle kullanmayın,serumla silin,bize zaditen vermişti onu kullanmıştık ve ben serumla silmiştim hep yıkamıştım el dahi değmemesi gerekli
Btlkvk Ebrk bizde de aynı problem vardı damla verdi fayda etmedi fizyolojik serum kullandık fayda etmedi bol bol masaj yapın 4. Ay da geçti bizmkisi geç oluyor ama geçiyor mutlaka
mrvklncc Ebrk benim kızımın hala geçmedi 11 aylık şu an göz pınarı tıkalı masajla açılmıyor 10 dakikalık bi operasyon oluyormuş yaşından sonra o şekilde açtıracağız mecbur
Calikusuuu Asyatosumunannesiyim zatiden dediğiniz damla miydi acaba birde kac kere veriyodunuz bizede 2 gün önce verdi doktor alerjiden şüphelendiği için aynı zamanda süt diyeti verdi ama damlayı henüz kullanmadım asi olduğu için