Gnyarknnn Kızlar merhaba cok kahve seven biri degilm türk kahvesi aşıgı şu kahve lezzetli icimi daha hafif diye tavsiye edeceginiz bir marka var mı acaba kahve dünyası almıştm agır acı geldi biraz bana
Busrazehra Gnyarknnn osmanlı kahvesi oluyır bazı markaların yumuşak içimli bende sevmem ama bu kahve içirtiyor biri geldiğinde eşlik edebiliyorum artık
Tecrubelianne Gnyarknnn paketliler acı oluyo genelde kahve cektirilen yerden az kavrulmus diyerek alirsaniz hafif olur tadi
Azraada58 Gnyarknnn valla ben mehmet efendi kullanıyorum gayette memnunum bi ara damla sakızlı aldım ama pek icilmedi
Gnyarknnn Busrazehra teşekkür ederim canım dibekte öyle sütlü gbi fena degiller eşim ve gelen misafr icn türk khvesi o yüzden istiyorm pek kahveden anlamm arada icersm cok nadir
Serpil09 Gnyarknnn bizim burda yani aydinda tuğba kuru yemiş var onun kahvesi cok güzel birde asya diye var oda güzel