Tecrubelianne Oglumu anaokulana yazdirmak istedim aylik 300 tl(140 tldi 300 yapmislar) ama yemegi evden goturuyormussun cok mantiksiz geldi bana ya hergun ne pisirip goturcem herkes birbirinden özenmicekmi 🍔🍝 bu sekilde okula giden varmi
MiracAlpinveUmutunAnnesi Tecrubelianne Liste veriyorlarmış yani bizim burda öyle bir gün kek günü birgün pohaça börek gibi benim bildiğim bu şekilde
Zlm Tecrubelianne genelde liste veriyolar yani benim kızım gitmiyo daha küçük ama annem babam öğretmen çevremde hep iyle gördüm
elmaliturtam Tecrubelianne allah aşkına zaten öyle herkes istediğini götür olur mu? Size liste verecekler gün gün hepsi aynı yemeği yiyecek kek, poğaça, zeytin, peynir, börek gb. Abartılı yiyeceklerde değil.
Deletedmom5284 Yemek masrafla zaten daha pahalıya geliyor onun yerine bi tık daha yüksek fiyatlı yemeği dahil anaokuluna gönderin
Tecrubelianne Deletedmom5284 ozele veremem burasi devlet 3yasinda olduu icin almiyor hic biyer bitek burasi alıyor ama yemek işi kafami kurcaladi
YigitEfeninAnnesii Tecrubelianne anaokulunda kreşte çalıştım 5 sene boyunca anaokullarında genel de liste verilir o listeye göre yapılır gönderilir ve belli zamanlarda liste değiştirilir
Tecrubelianne YigitEfeninAnnesii ne tur yemekler oluyor calistigim icin herzaman yapamam diye endişe ettim 🙄
BARTUMOM Tecrubelianne ben anaokulu öğretmeniyim bir liste veriliyor ona göre koyuyorsunuz. Bazen evden göndermek daha iyi oliyor ,çocuğunun bir rahatsızlığı olan anneler ona uygun malzemelerle yapıyor. Gulutensiz, şekersiz falan
BARTUMOM Tecrubelianne öğlen genelde poğaça, kek, sigara böreği, makarna, tost , krep, lokma , kuru yemiş, meyve falan yazıyorduk
SweetPaw Tecrubelianne özel bir kurum olmadığı sürece yemek hep bu şekilde olur. Aylık yada haftalık bir liste belirlenir. O liste doğrultusunda gün gün her çocuk kendi öğününu evden getirir. Bence o yaş grubu için böylesi çok daha mantıklı
bikerem Tecrubelianne Tecrubelianne calistigim okul tam gun ama bizde yemekhane var. Biraz sa farkli duzenimiz. Mesela pazartesi kek sut gunu bunu 1 veli( sirayla) tum sinif icin gönderiyor. Sali gunu pogaca meyve suyu mesela. Bu sekilde sinif mevcufu kac kisi ise o kadar gunde 1 sira geliyor. Ogle yemegi icin yemekhane var yardimci ya da stajyerler cocuklarla yemekhaneye gidiyor. Yemekhane arti ucret oldugundsn ya da tercih etmeyen olursa o çocuk sinifta evinden getirdiğini yiyor
bikerem Tecrubelianne haftalık liste verilir o zaman. Zaten cogunluk karbonhidratli hamur isi yani. Birer tepsi yapip dondurucuya atip o liste gununde koyabilirsiniz,meyve sut kuruyemis esliginde.calistiginiz icin alternatif söyledim yanlis anlaşılmasın.😊 kizlarim ve ben ayni okuldaydik biz hep 1 kisi tum sinifa syni sekilde olarak gonderdik