Kızlar bundan önce baska post actım bebegim 24 aylık sutum geliyor diye. Bugun gögüslerimi kontrol ettim sanki sağ gögsümde sertlik var gibiydi baya büyük ama diğer sol daha sönük gibi emin olamıyorum. Adet dönemimde yakın… herneyse demin belki süt bezesidir sıkıyım dedim bi kaç damla sut geldi ardından kanadı uc kısmı toplu iğne ucu gibi. Cok korku icindeyim suan. Zedeledim sanırım sıkarken ucunu. Yarın ilk is dr gitmek. Hic yakın cevrenizden olan varmı bu durumu yasıyan…? Aglıcam nerdeyee cok kötü oldum :(