Surimsine Kızlar 7 gün önce adetim bitti ve yıkandım bugün akıntıyla kahverengi leke gelmiş çok tedirgin oldum netten baktım hep hamilelik diyor ama bu ay adette olmuştum yani kafam çok karıştı bilgisi olan var mı
Zynp26- Surimsine merhaba postunuzu yeni gördüm leke hala geliyor mu bende de du adetim bitmisti sebebi ne merak ettim
Eylemmmm Zynp26- benimde ilk defa başıma geldi böyle bişey adetim de düzenlidir aslında neden oldu acaba öğrenebildiniz mi sebebini siz merak ettim ya