Ayli-n lohusalığım çok kötü geçer, doğum sonrası depresyona gircem sanıyordum nedense hep. Ama öyle olmadı , çünkü annem yanımdaydı ve herşeyde destekliyordu , yardım ediyordu. Eşim zaten sabah - akşam işe gittiği için onu pek göremiyordum bile😀🤗
annem sağolsun sayesinde iyi geçti doğum sonrası. Ama hamileliğim kötü geçti , hem sağlık açısından hem sinir , stres