Merhaba. 28 aylık kızım. Doğduğundan beri gaz sıkıntısı, ilerleyen zamanlarda da kabızlık başladı. Bunu haliyle karın şişliği takip ediyor. Ultrasonlarda bakıldı iki defa, yoğun gaz dışında bir sıkıntı görülmedi. Alerji olabilir diyorum ama döküntü ya da çölyak da olduğu gibi ishal vs yok. İştahlı değil çok ama kan değerleri iyi. Böyle bir durumu yaşayan var mı?