Serram06 benim kızım da sürekli kusan bir bebek biz ikinci ayda yaptırdık aşıdan en az yarım saat önce emzirin dedi doktor ama ben bir saat önce emzirdim aşıdan da bir saat sonra emzirdim aşı olunca 15 dk yattığı yerden kaldirmadim uykusu da vardı uyuyakaldı sorun olmadı. Doktorumuz 15 dk kusmasa yeter demişti bir de bize