Bebeğimin inek sütü alerjisi var dendi ama test yapılmadan şimdi bi yazı okudum bağırsak florası gelişmemişse de kakada kan olabiliyormuş ve probiyotik kullanımı ile destekleniyormuş doktor olan ya da bilgisi olan var mı kendi doktoruma sormadan bilgi sahibi olmak istiyorum