Merhaba sevgili anneler bir yakınım için yazıyorum dört gün önce doğum yaptı dünden beri göğsü aşırı şişti sanırım tıkandı süt gelmiyor çok şiştigi için bebek tutamiyor göğsü pompayla bile gelmiyor sağlık ocağına gitmişler siringayla çekmişler evde de öyle yapmasını söylemişler. Sıcak duş falan pek işe yaramadı elle de sağım yapamıyor sanırım. Ne yapabiliriz başına gelen varmı çözümü nedir