Babykitteniscomin benim oğlum 6,5 aylıkken lokal anestezi ile sünnet oldu. Ben ameliyathaneye alınmadım ve tahminim işlem boyunca ağlamış. 2 hafta geçti hala kontrole gittiğimizde doktoru gördüğünde çığlık çığlığa ağlıyor. İlk gün çişini yaparken çok ağladı. Ve ben ilk gün çok pişman oldum. 2.günden itibaren tiyosilin diye antibiyotikli bir krem verdiler sargıyı açtıktan sonra sürekli sürdük ve çabuk iyileşti. Hala bezini her açtığımızda pipisini geriye doğru ittirme hareketi yapıyoruz doktorumuz gösterdi. Pipisi içine kaçmasın ve yapışmasın diye yapıyoruz. Şu an iyiki de yaptırdım diyorum umarım ilerde bize teşekkür eder :) (bu arada biz hiçbir zaman yaptırmayı düşünmüyorduk ama doktorumuz yaptırmamızı önerdiği için ne kadar erken o kadar iyi mantığıyla yaptırdık)