zkiye-altn Merhaba~~ ilk çocuğum 3 yaşında ikinciyi düşünüyoruz yaklaşık 4 haftadır da korunmuyoruz ama daha bir belirti yok ikinci gebelik geç olur erken olur gibi bir mesele var mı tecrübeli anneler ~~~~
kuzey-21 zkiye-altn bence bu hamilelik tamamen psikolojik bir durum. Ne zaman kesin istemeyi bırakır akışına bırakırsanız ozaman tutar gibi birşey 🤗 genelde öyle oluyor da :)
Linaaa1 Anladım cnm hakkında hayırlısı neyse o olsn ins 🤗bnmde kızım 2 yaşında bnde d.k.hapini kullandım 3 ay oldu bırakalı 2/. Çocuk istediğimz icn bklm artk nasip