Hnurr Merhabalar 4.ayımıza yeni girdik bir haftadır her 40-45 dk da uyanıyor bebeğim gaz problemi yok gündüz de böyle olmaya başladı ne yapmalıyım lütfen biri yardım etsin tükendim
amansallagitsin Hnurr atak donemi bu donem birz uzun ve yorucu bi donem oluyor sabredin gecici surec zorlanicaksnz ama yapicak brsy yok malesef
GULCE02 Hnurr 4.ay atağına hoşgeldin 😁 en zor atak diyebilirim benim oğlum 5 dakıkada bir uaynıyordu sureklı ağlıyordu ve meme reddi bile yaşadık ama pes etmedim şekilden şekile koyuyordum çok şukur şuan 8 aylıgız sizinde geçecek biraz sabır istiyor bu ay