Herkese merhaba. 2 ay 23 günlük bebeğim var doğması gereken tarih 28 Mart ama doğduğu tarih 8 Nisan 11 gün fazla içerde kaldı. Atak haftası 28 Mart’ta göre değil ama 8 nisana göre atak haftasında. 1 haftadır 9 ta uyumaya başlıyoruz ama devamlı bi harekrt halinde bırakınca gözleri açılıyor uyku gerilemesi bu ayda mümkün mü sizinkiler nasıl. 9 da başladık derin uykuya geçmesi 23 19 da oldu kaldıramıyorum uyutmaya çalışıyorum ama ben çok yıprandım nolur bi öneride bulunun