Anayim-ben-ana- Kızlaaaarrr Annem haşhaşlı revani yapmıştı. Oğlum 16 aylık. Çok sevdi haaapp haappp diye diye yedi. Akşam beşe doğru oğlum bir uykuya düştü . Şimdi zor bela uyandırdım. Haşhaşın da sakinleştirici etkisi varmış.Haşhaş mı uyuşturdu acaba?
Myrose Anayim-ben-ana- banada bir arkadaşım demişti haşhaş ye süt yapar hemde bebeğe uyku yapar diye olabilir yani 😊
MuhammedMusa Benim bir aramadayım vardı Kütahyalı ailesi buna ve kardeşine her gece haşhaş verip uyutuyormuş çok şaşırmıştım ilk duyduğumda 😂 sizin bebeğinizde muhtemelen haşhaşın etkisinden uyumuş olabilir.