Bebeğim hiçbir şeyden memnun olmuyor. 2 gün sonra 5 aylık olacak. Dısarda aynı ayda olanları görüyoruz sessiz sakin oturuyor. Ama kızımda durumlar öyle değil. Bir oyuncakla oynaması sadece 5 dakika, yatmak istemez oturturuz oturmak istemez kucakta bile ağlar. Bir yeri ağrıyor desem değil çünkü ağlarken başka birşey yaptığımızdada gülüyor. Herşeyden çok çabuk sıkılan bir bebek. Meme emerken biberonda süt içerken bile resmen kavga eder. Her uyutmamızda ağlar. Uyumak ister gözünü kapatır ama tekrar açar ağlar. Moralim çok bozuluyor başkalarının bebeklerini sakin sakin görünce. Birde insanlar 2-3 tane birden büyütüyor. Biz kızımı zor zaptediyoruz