deryaulusoy Kızlar oğlum 8 haftalık. Kalça ultrasyonu çekildik ama kalçası tam yerine oturmamış dedi.😔 Doktor olabilir böyle dedi bir ay sonra kontrol verdi. Aynı durumu yaşayan var mı neler yapmam gerekiyor 😔😔😔😔
Kardelen12 deryaulusoy oğlumda kalça çıkıklpı vardı çift bez kullanmıştım geçti çok şükür düzelir sizinkide inşallah
Mrvekpk deryaulusoy benim kızımın degerleri olmasi gerekenim altındaydı cocuk doktorumz cift bez takmayi önerdi öyle yaptk 15 snraki kontrolde hersey normale dönmüştü tabi siz yinede doktorunuza bi danışın en iyisini onlar bilir
deryaulusoy Mrvekpk peki belli bi bağlama yeri var mı göbeğin altında ya da üstünde? Yoksa hep bağladığım şekilde yapıp üstüne bir kat daha mı geçicem