Mombiee ek gıdaya geçmediğini varsayarak emziriyorsanız gazlı şeyler yiyip içmediğinizi gözden geçirin, son haftalarda rüzgarlı havaya maruz kalmışsa veya ayakları çıplak kalmışsa gaz birikmiş olabilir. Bunları saf dışı bırakmışsanız, diş sancıları bazen değil kıvranma, hoplatacak şekilde ilerleyebiliyor, bir diş granülü veya jeli ile müdahale edebilirsiniz, geçmiyorsa uyku düzenini gözden geçirin. Kabızlığı var mı, gün içinde uykusunu aldı mı (gün içinde iyi uyumamışsa gece uykusunun kalitesi düşüyor), mama alıyorsa değiştirmek gerekir mi, anne sütü alıyorsa haddinden fazla mı emdi (sindiremez) yoksa tam yeteri kadar emmedi mi? Tüm bunlara yanıt verdiğiniz halde sonuç alamıyorsanız 4.ay atağınızın geçtiğini de varsayarak doktorunuzdan abdomen ultrason veya röntgeni istemenizi tavsiye ederim. Karın sancıları anlaşılacaktır. Miniği pamuk ellerinden öpüyorum.