Deletedmom_58 Büyük abdestini yapmasına rağmen ozellikle emerken ıkınıyor sebebi ne olabilir acaba bilen var mı?
Themamacita Deletedmom_58 benim bebeğimde 3.5 aylık dediğiniz gibi özellikle emerken sürekli ayaklarını bir topluyor bir diriyor sesler çıkarıyor kakasını yaparken bile bu kadar ıkınmıyor başka bir sıkıntısı mı var diye düşünmeye başladım. Gaz mı acaba dicem gazını da çıkarıyor