Selam hanımlar 35 haftalık gebeyim bir haftadır sürekli kaşıntım var baktım geçicek gibi değil sonunda bgn doktoruma söyledim yarın tahlil için çagırdı önemli bişymiş sanırım netten baktımda daha önce bunu yaşayan bu teşhiş konulan varmıdır süreç nasıl işliyor bilgilendirir misiniz