Ben hiç böyle bir bebek görmedim oğlum diye demiyorum küçücük haliyle parmağında oynatıyor elinden bişey alınsın , hayır denilsin, kucak isteğinde kucaga alınmasın çığlık atıyor yumrugunu sıka sıka ,yemek, yemek istemesin ve ben diretmeye çalışıyım ne varsa sinirden fırlatıp bağırmaya başlıyor , bu gün birde dişlerini gıcırdattıgını fark ettim belki üsttekiler yeni büyüdü alttakilerle temasını deniyordur bilemiyor , mesela ıstedgnde kucaga alınmasın sonrasnda alıyım onun sankı hıncını alır gibi vuruyor çocuk gelişimi için normaldir bunlar belkı ( biri baya normal desin ) 😂 etrafımdakı kimseye göre normal değil çünkü , kendını yere atıp tepınyor resmen kafasını vuruyor istedgı olmadgında mesela hayır ünitelerin kapagı açılmayacak diyorum açmamasi için banttaçektim açamıyor iste öyle durumlarda kendını zarar veriyor, birde meme olayı var mememi çok ısırmaya başladı 5 tane dişimiz var şu 3 günde emzirmek bile istemiyorm emzirirken dişimi sıkıyorum basıma ne gelıcegı bellı olmadgı için koparmaya çalışıyor Sanki, dişi kaşımıyordur belkı ondan yapıyordur öyle yaptığında hemen memeyi kapatıyorum ama memede uyudgu için genelde hep meme istıyor ve İnanılmaz isırıyor kurtaramıyorumda 🙄😁😁😁