Dadam ya annem nektari toplamış ağaçtan biraz verdi ama hepsini yiyemedim yumuşamaya başlamış. ben de nektariyi soydum küp küp doğradım şeker kattım beklettim suyu çıkınca ocağa koydum 15 dk oldu koyalı. Şimdi Napıcam 😂😂 anneler de uyumuştur bu saatte atayamam da gündüz de sormayı unuttum onlara