Bebeğim eskiden saat 7 de uyurdu bi iki defa uyanırdı . Şimdi 12 ye kadar uyumaya direniyor resmen uyutmak çok sıkıntı . Uyuduğun da da çok fazla kalkıyor emiyo az bişry geri yatıyor . Acaba doymuyor mu? Alerjisi olan bi besin mi yiyorum ben anlamadım . Kulagını tutuyor bazen doktor baktı temiz dedi. Sorum şu bu aylık bebeği olan anneler bebekleriniz huy değiştirdi mi ? Geçici bi durum mu